9/10-09

Nu är det fredagsmys ;) haha
Det var väldigt skönt att vara i skolan idag vi har alltid skoj:Dhahah
Efter idrotten så gjorde vi ett litet spratt för Ingegärd, vi hade idrott innan hennes lektion så vi bytte om i närmast toa så tog vi på oss handdukar och våra skor sedan tog vi lite vatten;) Så sade vi "vi hann inte byta om städarna körde ut oss" OCH HON GICK PÅ DET X'DHAHAHAHHAHAHAH

Dresscode,



Kofta-JC
Magtröja-JC
Linne- Gina T
Lackleggings
- Gina T

Facelook!



Accessoarer!



Armband- HM                    
Halsband-Fick halsbandet när jag föddes och ringen är min farmors gamla




Jag och becca lyckades att ha typ likadana kläder på oss idagxd haha lyckat;)



Felipe och Eddie:)



Becca,Josefina,Felipe från vårat lilla spratt;)ahha



Marie,Camilla,Jag



Camilla och Becca



Jag och Josefina, hahah rawr;))

Efter skolan så åkte jag,mamma och Frida (storasyster) till Ullared:)) det var mycket skoj:)
Jag och Frida hade tråkigt när vi stod och väntade i kön så vi sjöng en låt som vi älskade när vi va mindre den går så här;

Det var en pojke, dutdu dududu
Han klädde av sig, dutdu dududu
Han simmar ut, dutu dududu
Och längre ut, dutu dududu
Och längre u, dutdu dududu
Och längre ut, dutdu dududu
SEN KOM HAJHARNA HAJARNA HAJARNA, dutdu dududu
Pappa haj,dutdu dududu
Mamma haj,dutdu dududu
Mini haj,dutdu dududu
Morfor haj,dutdu dududu
Mormor haj,dutdu dududu
De tog en arm,dutdu dududu
Och andra armen
,dutdu dududu
De tog ett ben
,dutdu dududu
Och andra benet
,dutdu dududu
Och han var död
,dutdu dududu

Vi sjöng den minst tio ggr i kön xD hahhaha

Kommentarer
Postat av: Robban

Hahaha.... xD

Skön blåsning!!!!

2009-10-10 @ 01:54:41
URL: http://alkeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback