BIL TUR!

Sorry för jag inte har uppdaterat något,
Idag så åkte jag,Josefina och Rebecca till Jönköping för en shoppingrunda. Daniel körde så han körde oss och han skulle träffa Emmelie (hans ex) guuuud åhh-.- aha men när vi tjejer satt där och väntade på att Daniel skulle komma tillbaka ed henne,så gick en gubbe förbi bilen så jag högde volymne och han fick nästan hjärtatack xDhahah
Hela mitt studiebidrag är upp handlat nu (Y)men som tur är så fyller man jue år på söndag;)haha

I kväll så kom släktingarna och firade mig,sen så kom Josefina till mig vid 20 tiden,så kollade vi på idol.
Sen drog vi ut med Gonza och Stefan på en lååååång bil runda, haha vi var i en skog jävligt länge Gonza körde blev lite rädd?;)hahha xD
Sen så hamnde vi i typ Tranemo,hahahxD
Aha det var roligt i alla fallxD

Nu ska jag sova :))


Kommentarer
Postat av: josefina

ahh de är skog överallt ;O hhaa

2009-10-31 @ 03:36:28
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/
Postat av: Maja.

Bilturer kan ju vara bland det roligaste och mest avslappnande som finns, älskar't!

2009-10-31 @ 04:13:40
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback