DET SOM PÅ GÅR I MITT HUVUD JUST NU!

Snälla kommetera och hjälp mig♥

Asså förlåt att ni får stå ut med mitt förvirrande,

Men asså jag hade dig för länge sen du var hur gullig som helst lika så nu, men vill jag gå vidare och släppa dig innan var du mitt allt och nu är du min killkompis som jag verkligen kan lita på.
Men på ett år pratade vi inte men nu är vi kompisar igen som tur är, och om man tänker tillbaka på den första tiden som vi hade va först bra sen helt kaos, jag vill inte att vi ska ha det kaos igen.
Jag hade dig som sagt inte som vän på ett år...du var det finaste jag visste, dina ögon bara drunknar man i.
Det är svårt att förklara hur det är, hur jag fungerar.
Mina vänner tog mig på fötter igen och jag levde vidare...
Men ska jag försöka gå vidare och fortfarande ha dig som vän, eller sattsa på något mer?

Eller ska jag ha den personen som jag alltid har i mitt huvud, han som skriver underbara saker som jag verkligen behöver, han som ser mig för den jag är, du är den som ingen annan sett mig. Ska jag sattsa på dig?
Men hur vet jag att du verkligen menar de saker du säger till mig?hmm?

Jag är förvirrad ehm mja det kan man jue säga på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; Hahaha , okej. xD

2009-10-07 @ 22:50:28
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag förstår hur du känner, men vågar du verkligen satsa och utsätta eran vänskap ?

det andra alternativet , träffa han och så ser du hur det känns, om det känns äkta. Men det är upp till dig <3

2009-10-07 @ 22:51:22
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: josefia

kände du verkligen så starkt, ni va ju inte tsm så länge menar jag, men förstår hur du känner.. som becca säger träffa han lite och se efter :) <3

2009-10-07 @ 23:16:09
Postat av: Johanna

Säger bara en sak. Följ ditt hjärta! Allt annat löser sig♥

2009-10-08 @ 14:43:02
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback