DISSAR OCH HISSAR!



Rökning- Jag vet jag röker själv men jag råder er f*n inte till att börja säger jag bara. För man får dålig kondition och man får sånt jävla damp rent ut sagt när man inte får tag på cigg. Som i min situvation just nu!!! Men snart så har jag det igen;)haha.

Playars- Ohja er hatar jag väldigt mycket! Okej jag har lekt lite med killars känslor men inte mycket men det räker! Det enda man får ut av det själv det är ett j*vla dåligt rykte!

Falska människor- Något mer som jag verkligen hatar, hehe. Tror de kan komma tillbaka till en hela tiden!
Säger bara detta till dig nu håll dig borta från mig vill inte ha med dig att göra! Vi har gjort vårt okej? Jag var jävligt snäll mot dig,men fick inget sånt tillbaka. Så för sista gången NU HEJ DÅ<|3





Josefina Bogenroth- Min bästavän sen barnsben till graven, vi har alltid varandra vid våran sida vad som än händer. Du är den som jag alltid har roligt med, vi har aldrig bråkat bara så tjafsat,med en vänskap på tolv år då är det inte dåligt. Du vet alltid vad man ska säga vi olika tillfällen, tex om man är arg/ledsen. Jag kan inte skriva mer för det finns inte ord för det Emma Carlsson älskar sin Josefina Bogenroth♥

Killar med känslor- Jag älskar killar som vågar visa känslor framför sin vänner, tex om han gråter när han kollar på en sorgsen film, I just love it:')





Kommentarer
Postat av: josefina

Jag älskar dig mest av allt! <3

2009-10-12 @ 20:07:31
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback