FRAMME

Nu så är jag framme i Varberg:) jag fick min fördelsedagspresent av mina bröder fick 400:- så det blir Gina Tricot imorgon:))

Ikväll så ska jag följa med Daniel till hans träning mma så blir roligt att se:)hihi

Sen så blir det Tacos till kvällsmat sen gottgott:D

Just det,när jag åkte tåget från borås till varberg, så när tåget var i veddige så satt jag där och lyssnade på musik så kom världens äkta fjortisar in på tågetXD hhahah flera lager med fundation, flera lager med mascara och sån där idumi?på läpparna + på kindernaXDhahhaha, jag kunde inte hålla mig så jag började asgarva rakt framför näsan på de asså XD hahhahahah, att veddige inte skäms över er;) hahhahaXD

Nä nu så ska jag kolla på tv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback