KÄNNER MIG FET;o!

Jag har faktiskt solat idag testade sola på medo det var faktiskt bra rör där:) blev brun på ryggen som vanligt;o benen fick lite färg med faktiskt;)hehe
Sedan så skickade Josefina sms så jag träffade henne och Mattias?en stund,sedan ringde pappa och frågade om jag skulle hänga med till Värnamo och äta pizza, och det tackar inte jag nej till;)haha Då hängde Josefina med också det var mycket trevligt;) haha

Nu sitter jag här helt trött och chattar lite på msn och kolla lite bloggar. Självklart så är musiken på hög volym också:D haha



Josefina Bogenroth jag älskar dig, bästavänner för alltid,
ingen kan komma imellan oss det har vi fått bevisat,
Du är alltid där du är den bästavän man någon sin man kan ha,
det finns för få ord som beskriver hur mycket du betyder för mig.
Älskar dig gumman,♥

Läs hennes blogg HÄR

Kommentarer
Postat av: josefina

jag älskar dig mest av allt! <3

2009-10-08 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback