LYCKAD KVÄLL

Vart ska man börja? jag och Rebecca gick till donken i Värnamo idag,andra gången för mig fast vi tog rätt väg denna gången;)jag var inne på Kvantum innan jag skulle med bussen,så växlade jag pengar i en sån växelatumat? så fasnade kvittot!klockan började att ticka på,så fick jag tag på en som jobbade där, så hjälpte hon mig,sen träffade jag Luran och han köpte en sak, så såg jag bussen gå. Så jag ringde mamma direkt,så körde hon fort som fan till Gnosjö,och så ringde jag Rebecca att hon skullekomma ut för jag var vid henne, så kom hon ut så hann vi precis till busen;o

Inget speciellt
hände på vägen dit, men när vi satt där och åt och flummade som vanligt;) så kom Stefan och Gonza så snackade vi lite med de och yada yada yada. Så gick ni sedan så var det tre killar som satt bakom oss som gck samtidigt som vi?hmm? så gick vi och tänkte inte mera på det,så sa den ena killen ey tjejer har ni en bror?jag ba aha?han ba vem då?jag ba, han är gammal du känner inte han, sen började jag och Rebecca att skratta.

Sedan hade vi kommit lite utan för stan,så hörde vi någon ropa Hallo tjejer,så var det Stefan xD haha
Så åkte vi lite i Värnamo säger bara de killarna är sjuka xDhaha,sedan sa vi att de skulle släppa av oss i stan,så körde Gonza fel,han tänkte åka in på en gågataav något slag?hahahaxD så sa han ja,detta var välen fin utsikt?;)hahhahaxD

Sedan så väntade vi på att bussen skulle komma,så kom en bil så var det de igen xDhaha så de körde oss till Gnosjö,sedan tog jag bussen från Gnosjö till Gislaved och nu är jag hemma:D

Förlåt Mladen att jag "väckte" dig;)hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback