MIN SÖTNOS;*

kvällen spenderades med mamma,pappa och stora syster det var trevkans faktiskt och imon så kommer Daniel (min storebror)mycket roligt:D

Pappa tvingade ut mig i kylan innan för han ville inte gå ut med hunden då blev det en kvällscigg på köpet;) haha


Har ni läst det om den tioåriga flickan som våldtogs av tre stycken 12 åriga killar? om inte läs om det HÄR asså jag fattar inte vad de barnen får allt ifrån? men det är sant nästan hela samhället bygger jue på att prata om vålad,misshandel,våldtäkt osv tror ni fattar! usch tycker det är hemskt;o stackars flicka.



Söt är du:*

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch, det är ju sjukt hur världen ser ut :o 12åriga pojkar ska fan inte ens veta vad en våldtäkt är för något!

2009-10-03 @ 00:36:43
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha givet emma, festa galet gör vi alltid! <3

taack:)

2009-10-03 @ 16:08:42
Postat av: Johanna

haha givet emma, festa galet gör vi alltid! <3

taack:)

2009-10-03 @ 16:10:01
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback