11/9-09

Tjosan alla
Idag så gick jag i skolan för andra gången denna veckan (varit sjuk jue), det var så komiskt alla (jag,Josefina,Rebecca och Camilla) blev sjuka i tisdags och alla kom till skolan idag xD hahahahah

I alla fall vi hade en lektion idag, alltså engelska -.- asså jag hatar verkligen henne (våran lärare) vi 4 sa ingenting okej vi jobbae inte heller, så kom hon från ingenstans,

- om ni ska prata så öppnar jag ett grupprum
jag och camilla bara gick ut och väntade på att hon skulle öppna
när hon öppnade gick jag in och satte mig, så sa hon
- emma vad ska du göra?
- lyssna på musik?
så sa camilla,
- man ska la göra det man är bäst på?;) hahha
så sa hon,
- men vart är din bok emma?
- becca har den?
- aha, men hämta den då?
- neh?

så gick hon....

jag och camilla sjung och bankade på väggen,
så kom hon in

- akta så det inte går sönder då blir det skadestång

vi började att asgarva,x'D hahahhahahhahaha

Det var min skoldag;) vi tjejer får inte vara ifrån varandra så mycket;(( saknat er, älskar er<333333




Kommentarer
Postat av: Anna

fast ni var då inte tysta :P

2009-09-11 @ 14:12:14
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback