14/9-09

Hejsan bloggen,

Idag så är det måndag och ny vecka, med nya krafter och nya misstag somsagt.

Skoldagen idag var jobbig och kort, massivs med läxor och proven närmar sg nu ;(

Efter skolan idag så gick jag och Josefina till sörgårdsskolan för att fixa en apu plats och det gick bra. Det är ganska roligt att jag fick min gamla förskolefröken endå;p haha

I nu så blir det att plugga lite tsp(teckenspråk) , läsa igenom hälsopedagogiken och även läsa på lite till apu,n





(gamal bild)

Jag får ångest jag vill sitta där oss dig nu,
jag vill att du ska veta att du betyder mycket för mig
vill inte att du ska göra något som du kommer att ångra och kommer att
den saken isf kommer att göra så ont i mitt hjärta.
Jag längtar tills denna skit når sitt slut, och allt blir bra igen.
Inte kunnat sova alls inatt bara tänkt på hur du har det nu,
i skolan var jag inte alls konsenterad,
Morgan du betyder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback