17/9-09

Chacha bloggen ;) HAHAHAH nää jag skojar med er;) Nu börjar vi om som det aldrig har skrivits i denna blogg från mig  då, Hejsan bloggen:) så där det kännde bättre:)

I skolan i dag så har vi haft lka roligt, inte hänt så jätte mycket mer än att vi flummat runt alltså som vanligt;)
Just det, fick G+ i svenska saken också när vi skulle skriva en rapport;)
Vi gick på studiebesök idag med på sörgårdsskolan där jag ska ha min apu, träffade också min gamla klassförståndare som jag hade när jag gick  2-6,an han kände igen mig;) inte dåligt asså. Kommer nog träffa honom mycket tror jag faktiskt.

Ikväll så kommer Camilla hit, och ska sova här, mycket trevligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback