20/9-09

Förlåt, jag hann inte med att blogga igår ännu en gång. Men det var roligt i Varberg men jag blev lite besviken på badhuset för vi trodde det skulle vara ca 32C i vattnet det stod det på deras hemsida med, men det var det inte...

Men annars så var det roligt. Men jag fick lite panik när jag åkte hem för vi
(tjejer) fick reda på att det var fest igår, så jag hann inte  fixa så mycket dricka,men det jag fick tag på var bra:p hehe,
Nu ska ni får höra min kväll som var lite komplicerad!!!

Först så skulle vi åka på fest i Lanna, så kunnde vi inte komma dit därför att det var jätte mycket folk som redan var där vid 7 tiden? så då hittade vi en annan fest i Nissafors tror jag det var?xD haha, men sedan så sa de att fick fick komma till
Lanna, så hade vi jue inte någon skjus ut dit längre så ringde vi nästan alla vi kom på... så Rebeccas mormor hämtade oss och skulle köra oss till Nissafors, men då hade vi tydligen fixat skjus till Lanna men ingen skjus hem!!! Så vi drog till Nissafors , så smsade jag med en som var på den festen att det inte alls var roligt på  festen längre, så det var jue tur att vi åkte till Nissafors då i alla fall. :p

Sedan så  åkte vi till sigges men kom inte in, så som tur var så såg jag min brors ex så sa hon att Daniel körde dit de så jag sprang som bara den, så fick han syn på mig i bakspeglen, så han körde mig,rebecca,josefina och käller hem till Rebecca:p haha

Aja en
ganska lykad kväll i alla fall ;p hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback