21/9-09

Hello idag är det ytterlien måndag -.- jag gillar verkligen inte måndagar, och speciellt inte denna måndagen.
Först så började jue skolan sen hade vi prov som jag inte ens hade pluggat på, men guess what? jag blev
godkänd ;) im best så är det bara;)
Sedan så hände typ inget i skolan, mer än att jag och Camilla är mer sjuka i huvudet men det är vi jue alltid i vilket fall så.... ;) haha
Sonja har kom hem från Serbien igår så jag var skit glad över att se henne nu igen:D<3 ska träffa henne lite senare idag också:) måste berätta vad som hänt här med tiden hon hat vaarit borta;)haha

Hittade en ny blogg alldeles nyss skit kolla tekningar gör hon,  Sandra Forsman .

Hon har gjort denna till exempel.



vill också kunna göra sånt;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback