22/9-09

Hello sötisar:),
hur har ni haft i skolan/jobbet idag? eller om ni bara varit hemma och varit sjuk;/

Min dag i skolan var rolig, haha första lektionen var idrott vi hade hinderbrännboll, hahaXD jag klantade mig både när mitt lag var ute och när vi var innexD Så här gick det till. När vi var "inne" så skulle man hoppa över en bock? så trillade jag och fick ett litet brännmarke på knätxD och när vi var "ute" så skulle jag bränna någon så fångde jag bollen och brännde sedan trillade jag xD haha men vad gör man inte var laget?;)

Andra lektionen var teckespråk (TSP) och vi hade prov idag, och det gick jätte bra:D så jag fick 100 :- av mamma och pappa:)

Tredje lektionen var skapande och vi jobbade med löv idag, vi skulle gå ut  och plocka ett blad,men jag och Rebecca skulle lura våran lärare;) så vi tog ett plastblad och ett vanligt blad;) hon hon gick på detXD hahahxD

Fjärde lektionen var svenska och jag blev klar med uppgiften:p

Nu så ska jag snart till Camilla och vi ska äta pizza, försöka plugga, och titta på film jag hoppas på att Rebecca kommer också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback