23/9-09

Hello på er :)

Idag så försov jag mig igen;s så jag gick inte på naturkunskapen!
Andra lektionen var komunikation?tror jag,haha,men innan lektionen så var det brandövning som ingen visste att det var övning ensxD haha lyckat(Y) aja lektioen var tråkig som vanligt.
Tredje lektionen så hade vi prov i hälsopedagogik gick la så där tror jag?
Sedan drog jag och Camilla hem till mig [  vi sket i engelskan (6)  ]
Vi gjorde parodier som aldrig någon sin kommer att visas i våra bloggar xD ni får helt enkelt leta på youtube;) haha(6)  men jag kan säga att det är parodi på fjortisar och emos;) HAHAHAHAHAHHAHAX'D

Nu så ska jag skriva svenska arbetet klart och mina mål till apu,n -.- sedan så ska jag hinna med att träna lite med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback