2/9-09

HAHAHAHAHAX'D

Han som fotade oss idag var helt klart den bästa fotografen ever haha så skön asså x'D

När jag skulle ta en skiltfoto!

- Nu får jag se dina vita tänder, sa han
- HAHAHAX'D nää (tittar bort)
Jag hade lugnat ner mig så tog han ett kort,
- Blir det bra?
- Nej,usch!
- Haha okej, då tar vi ett till då le stort åt mormor nu då:D
- hahaha xD sluta
- Men nu gör vi så här att du ställer dig bakom kameran så sätter jag mig ner så säger du att det är du fast med en mask:D
- hahahahaha x'd
han tog ett till kort
- blir detta bra då lilla prinsessan?
- Jarå, skit samma bara inte det kortet hänger med hela livet ,
- nejdå bara i ett år eller 100 , hahhaha

Hahahahahah xD

Skoldagen var trist som vanligt;((

Nu ska jag äta:)


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback