7/9-09

Hejsan på er! Jag börjar med att säga grattis till Fredrik som fyller år idag!

Skoldagen var kort började med att  jag kom 30 minuter försent?:p haha
Sedan hade vi teckenspråk lite tråkigt idag lite synd att säga det faktiskt men så är det!
Sista lektionen var hälsopedagogik, kännde verkligen att det varmin lektion idag! Pratade om alkohol och tobak x'D hahahah.

Just det! hahaah jag, Josefina,Camilla och Rebecca åt i matsalen idag, så lekte vi att vi var kristna (absolut inget illa menat till er som är det!!!) Men så var det lite pinsamt för det första så skrattade jag så att jag dog! för det andra så satt några från ictus nästan vid oss, så dom hörde jue...:p hhaha!!!


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback