BLABLABLA

Nu sitter jag här skit trött klockan är bara 23:15 men det är nog bra att jag är trött, ska bara hoppa in i duschen sen ska jag sova.

Nu ska jag skriva vad jag tänker på just nu!!!!

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt så kallade liv! Jag vet inte vad jag vill göra, det ända jag vet är att jag ska flytta till Halmstad efter trean med Rebecca sedan vet jag inget mera...
Och sen har vi apu nästa vecka och jag vill inte alls gå ut på det, vill bara vara någon som jag kan ligga och mysa i sängen med dag in och dag ut och pengar bara rullar in, men synd nog så är det inte så...
Jag har slutat att leka med folk och nu har jag bestämt mig för att hitta någon bra som accepterar mig för den jag är...men saken är den bara man ska kunna hitta den rätta inte ta den första bäst liksom fattar ni?

Synd att du ska till gbg i helgen://

Aja nu ska jag in i duschen hörs imon<3

Kommentarer
Postat av: Anna

den rätta kommer, du får ha lite tålamod :)

APUn kommer gå bra, jag är skitnervös inför min och vill inte alls dit men det känns nog bättre när man väl är där :)

2009-09-23 @ 07:12:47
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback