HELGEN!

Sorry bloggen jag har verkligen inte hunnit att blogg nu så mycket denna helgen pga att jag har verkligen njutit av att roa mig med mina vänner innan apun som börjar imorgon!!!

I alla fall i lördags så vaknade jag och camilla klockan tre tiden? sedan så käkade vi och sedan fixade oss, sedan körde mamma oss till gnosjö.
När vi kom fram till gnosjö så festade vi gärnet bilder kommer!!! taxin kom vid tolv tiden och hämtade oss för att köra oss till sigges! det var mycket roligt där en lyckad kväll helt enkelt;) hhahahaa

Idag så vaknade jag upp oss rebecca vaknade vid elva tiden? pga att josefina och camilla pratade, efter vi vaknade så drog vi och åt pizza.

Jag åkte hem vid 14;15?tror jag xD hahah då gick jag hem och fixade mg, sedan drog jag upp till sporthallen med josefina för att kolla på innebandy gislaved vann med 7-2 mot gnosjö:p hehe

När jag kom hem så fixade jag mina apu saker, så nu är allt klart men jag vill inte ha apu:'(


Här kommer bilderna;



jag hade på mig detta; Linne- vero moda Lackleggings- Gina T Skor-Skocomparniet



Jag och Camilla innan vi åkte till gnosjö



Camilla



Rebecca och Johanna



Camilla och Josefina






SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL















mer bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Anna Bakker

snygga ni är på sista bilden :P

APUn kommer gå jättebra, det blir nog kul när du väl är där :)

2009-09-27 @ 21:18:16
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback