HISS/DISS!



¤ Musik- Musik tror jag att jag hissade förra gången också? Men det är bra att musiken finns! Därför att det är som det finns olka "fack" eller så. Vilket hurmör man än är på så finns så musik som hurmöret är på!

¤ Daniel (bror)- Ja, jag känner för att hissa min storebror idag faktikst! Han är sån bra storebror han vet om något är fel, om det har hänt mig något jag  behöver inte ens säga vad det är han vet redan det!

¤ Shoppa- Vem älskar inte att shoppa? När man är deppig och så shoppar man lite så blir man lite gladare eller jag blir det i alla fall:)






¤ Killar blir dissade-
Förstå mig rätt nu! Vissa killar blir helt suriga när man dissar de! Alltså de tål inte att bli dissade! Det är överst på Hatet!

¤ Skolan-
Visst skolan är bra för man får kunskap eller det är huvudesaken i alla fall, men skolan är så otroligt tråkig tycker jag.

¤ Choklad!!!- Jag älskar choklad men det är f*n  inte bra för hyn och nyttigheten;S Mamma och pappa köpte en stor marabou sommar som jag älskar, men jag slängde halva! Vill inte bli fet och äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback