KVÄLLEN!

Hello nu är det kvällen,jag var ute med min Josefina innan HAHAHAx'Dvi är otroligt roliga asså:D

Vi pratade skånska hela tiden :D jag älskar eran dialekt :D så söt är den
men inte när vi två pratar denx'D haha men det var det eller min hallandska som jag får ibland, mina bröder bor där och jag är där för ofta pratar så när jag kommer hem. Tro mig mina kompisar vill slå mig när jag pratar hallandska, men jag tycker den dialekten är mysig:) Men inte när min ena bror har fått sin hallandska/borås/smålands dialekt tror mig jag skrattar varje gångx'D hahahaha but i love him:D

Jag orkade inte göra läxan innan (aa) haha, sorry :D

JAG ÄLSKAR MINA VÄNENR NI ÄR DE BÄSTA SOM FINNS<333


Du ska skita i mitt liv, skaffa dig kompisar, säg det en gång till det kommer inte bli roligt för dig då!!!!!;D



TTYL




Syskon lika? tycker jag inte:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback