THE BLUE SOLDIER!

Ajjemen idag så var det frilufsdag! Andledningen till att vi sa the blue soldier var därför att vi tog blåa band och tog kol på kinderna(det ska menas med att vi har kämpat och det har vi!) Det var skit kul säger jag bara x'D även fast det var jobbigt att gå upp för alla bakar i början xD. Lite bilder förklarar dagen!kommer lite mer bilder sen.


Josefina,Marie och Camilla vi går till matstället,




Marie och Camilla



Rebecca och Josefina



Josefina och jag (osminka *stolt*)



Camilla och jag



Jag och Rebecca



Nu var det nerförsbake



Vi råkade visst gå "lite" fel men fin utsikt i alla fall xD



Vi hade bara ca en halv meter att gå på, vi riskerade våra liv xD haha skit läskigt fan ;s



Det var lite svårt att komma ner också faktiskt



Nu är vi säkra nere på marken , tog en vilo paus det var vi värda  (Josefina och Marie)



Camilla och Rebecca.

Fick inga bilder från paddlingen ;/ men vi hade jätte skoj :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback