YES JAG HAR RIKTIGT TRÅKIGT+MSN INTE FUNKAR;@!

Din kropp:

hur lång är du: 1.72-1.74?
vilken sko storlek har du: 38-39
är du nöjd med din kropp: rättså
skulle du kunna plastikoperera dig: aha men inte alls för mycket
välj en sak du tycker är fulast med dig: min näsa den är för stor
vilken ögonfärg har du: Blåa
vilken hårfärg har du: Blonda slingor
har du lång överkropp: inte jätte lång men normal för min kropp
har du långa armar: aha tycker jag xD
har du långa naglar: arå,men de går av hela tiden -.-
Har du en finne just nu: m-m-h -.-

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: har varit bättre
vad tänker du på just nu: hur jag ska kunna överleva :s
saknar du någon just nu: en......
gillar du någon: Alltså inte gillar men jag är intresserad av någon
är du kär:
är någon kär i dig: jag vet la inte?
älskar du någon: min familj och mina underbara vänner
hatar du någon: aha
hur är du om du är hungrig: hungrig?
hur är du om du är trött: jävligt flummig
om du sovit i tre timmar: pigg

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: Johanna
du skulle egentligen velat bo: Halmstad/Stockholm
din högsta önskan är: att bli kär
du skulle vilja ha: en pojkvän

Kommentarer
Postat av: simone

SV: Jo.. alltså jag lider av grov stress och ångest, det hjälper verkligen mig (om man använder den varje dag och inte 1 gång i måndaden då ^^) :)

2009-09-15 @ 00:32:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback