2 Questions

kan inte du ta kort på alla dina sommarskor?:)



Har inte så många just nu,men det kommer flera skor till sommaren:]



Kan du inte ta kort på hela din tavla med den där tjejen på?:)



Så ser den ut:] I love it:] ♥



Alltså jag vet att jag har sagt detta ett ex antal gånger men folk lär jue sig inte, alltså det där med min vikt!
Spelar ni tröga eller är ni bara allmänt efterblivna eller? Bara så att jag vet?!
För alldra sista gången det är
min kropp, mina matvanor, mina träningsvanor och det är jag! Stör ni er på det så vill jag inte ha med er att göra! För det är mitt liv inte erat! Jag gillar min kropp nu som den är för en gångs skull! Låt mig tycka det, och ja! Jag har jävligt svårt för att gå upp i vikt jag har det inte så lätt att gå upp en size! Men det är därför jag äter så lite och jag tränar hårt! Jag vet att det inte är bra med den komprimissen men det är mitt problem right??
Hoppas ni trög fattade felfuntade människor förstår om ni inte gör det
sök hjälp!:]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback