6 april

Efter att jag solade på meddo så träffade jag Josefina:) Vi gick lite i "stan" sen fick vi ett ryck och drog till Värnamo med Emelie,för att gå till donken för tredje gången blir det för mig;) haha!

Vi gick lite i stan i Värnamo så träffade vi Marie vi softade lite med henne,sen när vi började gå mot donken så träffade vi Eddie,också typ klassträff? xD haha!

Efter vi ätit oss mätta på donken så skulle vi röra hos mot stan, så letade vi efter emelies cigg paket och självklart så hittade vi det:) haha!

Vi gick till Hemmakväll och köpte godis,sen just det träffade Mladen också, haha! Varför var så många just i Värnamo idag?;o haha!

Sen begav vi oss hemåt.

Och nu ska jag sova:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback