Åter igen söndag

Hallu jag sov hos Josefina inatt, jag kom igår typ vid 9 tiden,då typ softade vi sen så såg vi polisbilen ha blåljus på som jagade en moppe,och moppen körde iväg så trög asså! Så vi sprang ut (det händer typ aldrig i Gislaved), vi sprang typ några meter sen var vi helt slut men det var faktiskt motvind;p haha!

I alla fall när vi hade kommit hem till Josefina igen så töntade vi oss, sen helt plötsligt såg jag källers bil och så skrämde de skiten ur mig,genom att banka på fönstret! Efter när de hade slutat att jävlas med mig så kom käller,philip G,johan och jonas innanför dörren. Vi chillade för det mesta och jag och käller mobbade varandra (som vanligt;p).

Efter de hade åkt iväg så hade jag och josefina vilt sex;) hahaha;).

Jag vaknade otroligt tidigt idag vaknade halv 10 typ;s pga att jag har så ont i ryggen, jag måste nog börja gå till sjukgymmnasten igen-.-


Idag så händer typ ingenting, funderar på att köpa godis;) haha! Jga har inte ätit det på hela veckan bara lite chips fan stolt över mig själv;p haha. Ikväll så är det Wipe out och Ballar av stål:)












Kommentarer
Postat av: käller

klart älskling<3

2010-04-19 @ 00:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback