Återställt datorn

och det är = inga bilder kvar! Men jag sparade i alla fall två filmer och lite musik som jag har på mp3,n, haha!

Det är så jävla gött att vara tjej ibland jag lyckades både kolla på SHF och hockey,n jag såg till och med båda målen;) det ni;) haha! Nu så är det sudden som jag trodde! Hoppas fan inte att Hv vinner! HAHA på tal om Hv, vet ni vad det är för skillnad mellan HV71 & HIV? Svar: HIV utvecklas;) hahhahahahhaha!

Nu så ska jag platta håret,prova ut kläder tills imon samtidigt som jag kollar på hockeyn;]



Nemen oj denna bilden + flera gammla bilder hittade jag på mitt usbminne,
Bilden är tagen på nyår 08 jag och josefina som brunetter;)de ni;)♥



Måste säga en sak! killar asså, varför säger ni inget för om det där? Kul att du var det;) haha







Kommentarer
Postat av: josefina

två snygga brunetter ;)

2010-04-19 @ 22:42:21
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback