Blää

Jag lyckades somna inatt;s somnade vid 5 vaknade vid 8= för sent till skolan! + hade utvecklingssamtal idag man kan diskutera hur det gick;s
Vi fick reda på hur det gick på proven i naturen och samhäll idag, jag var bara några poäng ifrån fucking VG men nää jag fick G+ ;s lack.oyeah

Sen när vi satt där på samhälls lektionen (sista lektionen) så gick brandlarmet och ingen tar det seriöst nu för tar har ringt så många gånger på sån kort tid. Men denna gången var det på rikigt, det var en toa som någon hade satt eld påxD HAHHAHAHAH, och antagligen blev den personen skadad, jag tror det för vem skulle det vara annars?
I alla fall efter skolan så gick jag och becca till gymmet för att träna,sen drog jag hem och åt och duschade sen drog jag till josefina så hade vi smsroulette fan vad kul det var nästan alla tog åt sigxD hahah,skit kulXD

Aja nu ska jag se vidare på top model sen blir det Svenska Hollywoodfruar:)

Min fina tavla:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback