~BLLLÄÄÄÄÄÄ~

Asså jag har haft en äcklig spindel här i huset, när jag skulle ropa upp pepsi så skrek jag och tog upp honom så stängde jag in mig på mitt rum, så jag ringde till mamma och hon vet att det är min största forbi! Så skrattade hon och försökte lugna ner mig. Efter en halvtimme efter jag hade ringt mamma flera gånger så skulle jag kolla om den var kvar så var den inte det! Då fick jag ännu mera panik! Så jag ringde henne igen x4 ggr? Sen när en yttligare en halv timme hade gått så pratade jag med mamma i telefonen så sa hon om du ser den så ta damsugaren, sen utbrast jag i skrik! Tror ni fan inte det där äcklet var precis utan för min dörr då eller?! Så hör man att mamma och hela släkten skrattar! Så jag tog det första bästa jag fick tag på så jag slängde en bräda på den, samtidigt som jag skrek! Så hör man min farbror emma är den död nu?HAHAHAHAHAHA jag ba jaaaaaa! när fan kommer ni hem?! Mamma jag tänker inte ta upp den där brädan du får lyfta på den sen!

Jag hoppas fan att de kommer hem snart asså!









Kommentarer
Postat av: Nathalie

utteråsstugby heter de:P ligger typ vid björkäg, är typ jämt vid björkäng så:)

2010-04-04 @ 10:31:26
URL: http://nnattiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback