Don't hate me because I'm beautiful ;]



har du någon gång råkat säga fel namn när du har haft sex?;)
Svar; Nää, men jag har varit jävligt nära på att säga fel namn om jag ska vara ärlig, haha




Fifan vad gött det var att duscha tog en extra lång dusch idag, nu så blir det ansiktsmask och sedan hänga upp den sista tvätten;) Becca,Camilla och Josefina ni borde fan vara stolt över mig asså;)

Imorgon så kommer brossan till gvd det ska bli kul:) och på lördag kommer nästa brossa med hans flickvän ska också bli kul:)

Imorgon så är det skolan:D typ enda dagen jag blir glad över att det är skola är fan när jag är sjuk, alltså jag saknar inte lektionerna fuck no utan vännerna.

Gammal bild, typ i julas xD

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback