....



Jag skulle precis lägga ifrån mig datorn och somna in men sedan så kom jag och tänka på dagens 13 åringar till 14 åringar och valborg! Alltså jag tycker det är skrämande att vissa 13 åringar får sin första fylla så pass tidigt! eller är det bara jag som tycker det? Visst jag hade fått smaka på en öl när jag var 13 år men jag fick inte min första fylla förens jag var 16 år. Det kankse också beror på att jag inte hade intresse för festa då och att det var mest träning som var upp i mitt lilla huvud då. Men alltså nu liksom? Och vissa förlorar jue fan oskulden när de är 12 år för fan, vart är dagens barn påväg? Ska man gå direkt från lågstadiet till högstadiet nu eller? Glömde man bort mellansadiet? glömmer man bort att vara barn?
Ibland frågar jag mig själv, vad får dessa ungdomar "barn" då, alla dessa idéer ifrån är det föräldrarna?internet tex bloggar? kompisarna? äldre syskon? kusiner? Jag kommer inte fram till något svar riktigt!
Okej asså jag säger inte att man inte ska supa och ha sex men asså inte så tidigt ffs, vänta med det båda två sakerna,haha.

Och jag som ska bli moster snart och allt, frida jag hoppas fan inte din unge blir sån här asså;s då får den höra mitt morster snack;) haha! Nää,men skämt och sido, jag tycker i alla fall synd om alla de som glömmer bort att vara barn, för det är den roligaste stunden i livet:)

Nej nu har jag fått skriva av mig, nu ska jag försöka sova:] nattinatti♥










































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback