fredag

Lovet börjar närma sitt slut nu ;( det skulle verkligen inte vara fel med 2 eller 3 veckor till med lov asså!
Btw pappa väkte mig 11 idag somnade typ vid 21   22 igår fifan vad gött det var.
Nu så ska jag börja fixa mig snart ska till frisören 14;30 och färga utväxten:) men jag hinner att se ett till avsnitt av hem till midgård:)det är så kulxD



FRÅGA!
Vilken piercing gjorde ondast? Jag har hört att det är tungan som gör ondast men vad tycker du?:) Kan du inte ta kort på naveln?:) kramar issa:)

Svar: Hellu issa, nejnej jag kände knappt när jag piercade tungan det var dock bara svullnaden som gjorde lite ont. Kalla mig onormal men jag tyckte att naveln gjorde ondast! Men palla vara normal,right?;)
Jag kan inte göra det nu, men kanske om en eller två veckor:)




Random bild från i onsdags?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback