Fredag:D

Fifan vad gött äntligen fredag:D Skolan har varit helt soft idag, speciellt på idrotten x'D HHAHAHAH!
Alltså jag skrattade så mycket så jag började lipa x'D Lika så Emma F x'D Det roligaste på hela dagen fan assåxD

Ikväll eller om en timme eller snartxD Så drar jag till Rebecca:] Och vi ska vara hos henne och jag ska nana där, imorgon så blir det PARTY:D Det var länge sen jag festade;o hahah! Jag har varit duktig:) På tal om fest så detta på facebook;

13 saker du tänker på när du är full:

1. Jag är inte full, såklart jag kan dricka lite till!

2. Omg I'm so hot!

3. Jag kan dansa alla danser, let's try salsa!

4. DJ:n behöver mig och mina musiktips!

5. Jag sjunger skitbra och kan alla texter... perfekt!

6. Tequila? Vilken bra idé!

7. Jag ska bara vila lite...

8. Det är för tidigt att gå hem nu - vem fixar ett morgon-party?

9. Han/hon skulle älska ett snuskigt sms nu!

10. Det är inte långt, vi går!

11. Golvet ser skönt ut, jag ska lägga mig på det..

12. Vem som helst kommer bli skitkåt på mig om jag dansar som en porrstjärna.

13. Om jag inte får den där pizzabiten, så kommer jag dö....

Det läskiga är att allt stämmer fan x'D hahaa!

Nu ska jag packa till becca och festen:] Vi hörs ikväll:]♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback