Här mår man bra(y)

Denna helgen har varit skit rolig;] hahaha!

Fredag: Så körde jag till becca, när jag kom till henne så satt käller,william och philip g där med henne;p Vi drog ner och käkade pizza. Efter ett tag så kom emelie, vi drog hem till becca och körde sms roullet.
På kvällen sen så åkte jag,becca,käller och pihilp till gvd för att köpa godis xD
Efter det så kom johanna och hennes tre kompisar, sen blev det kaos, polisen kom och ahh. Men det var jue ganska kul endå till att gå ifrån inte så händelserikdag till polisen xD hahha!

Lördag: Vi började förfesta vid 4 när hockeyn började, sen så drog vi till atorp för att festa loss! Och det blev det jue;] hahaha!
När jag hoppade av bussen så gick jag och vinglade och sjöng RAJRAJRAJRAJRAJRAJRAJRAJ OHU! skit högtxD hahaha, nää fifan det var kul igår;D

Söndag: Idag så ska jag bara ta det lungt för är skit bakis! hahahah;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback