I forgive, but I never forget

Jag har precis kollat på Anna Anka söker assictent *stavning* Men ni vet vad jag menar;) haha!

Just det dresscoden jag lovade er kommer nu;

Jacka- JC

T-shirt- HM

Leggings- Gina T



Dagen kommer i bilder med min bästavän Josefina:)

Först så möttes vi, så gick vi in till stan

för att möta upp Emelie och Fellan en stund.

Sen så saknade vi skolan så mycket så vi gick till

skolan på lovet;s haha!

Det var helt tomt, i skolan så vi busade lite(a)

Ser ni?;] vi satte lapparna upp & ner, men vi hann inte med

alla,därför att någon kom och josefina fick panik och sa "emma göm dig"

men jag stod kvar och tänkte "gömma sig?eller stå kvar?"

Men vi gömde ossxD HAHAH

Sen var vi helt plötsligt uppe på Josefinas tak:D

Vi såg Jonas och han sa bara att vi är konstiga som vanligt:D

 

:)♥


DAGENS VILL HA: Lördag:D
DAGENS KLÄDSEL: Soft
DAGENS FRISYR: Mittbena & utsläppt
DAGENS LÅT:
One Shot - JLS
DAGENS PLANER: Inga
DAGENS SAKNAD: Rebecca och Camilla
DAGENS DUMMASTE: Kan diskuteras;)
DAGENS MISSLYCKANDE: Vet inte:p
DAGENS DROG: Musik som vanligt
DAGENS KÖP: Cola
DAGENS GODIS: Lösgodis från Hemmakväll
DAGENS HUMÖR: Skit bra:D
DAGENS CITAT: Min granne som bor längst ner på gatan sa till mig idag, "emma är det du?" "ja,det är jag;s!" "vad du har förändrats,så söt du är:)" "hehe,ok"
DAGENS ROLIGASTE:Allt xD

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback