Ibland vänder sig livet emot en och allt blir så mycket svårare...

Jag måste skriva av mig lite....

Alltså om detta nu är sant som du har gjort så tycker jag att du är jävligt fittig! Men helt ärligt så tror jag på det faktiskt för så som du betéede dig,så gör man bara inte! Man kan verkligen inte tro det om dig heller faktiskt,för folk tror du är den där snälla,fina,underbara killen som jag trodde också, att du bara kunde! Fan har jag gjort dig,du är så jävla låg så du vet bara inte. Du fick mig att tro på dig tack vara dig så kan jag inte lita på killar lika mycket nu, detta är den sista energin jag la ut på dig, så kiss my ass "sweetie!"

Så nu kan jag sova med ett lättat hjärta:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback