~LOOOOOOOOOOOOOV~

Fifan vad gött nu så är det äntligen lov:D

Skolan var extra dryg idag, tror det var för att det var sista dagen och att vi hade prov näst sista lektionen med i samhäll, jag hoppas på godkänt iaf ;o haha;]

Sista lektionen var helt crazy ;s en som alltid klagar på att vi har ett så kallade liv! Alltså jag,josefina,camilla och rebecca. Skit kul att överdriva ännu mera då;] haha!

Daniel (brossan) kom och hämtade mig efter skolan idag så nu är båda brossorna hemma det är skööj:D
Jag drog och solade sen (igen) och sedan drog jag och badade, sen drog jag till josefina där rebecca och camilla var sen kom marie:) Vi gjode inte så mycket laddade för imorgon;]

Skulle varit meningen att jag skulle sova hos josefina men jag mår inte så bra som ni kanske har märkt denna veckan, mycket som händer just nu!

Aja what ever just nu så sitter jag och lyssnar på en chill låt :



Jag tycker att den är jätte bra:] Nu så ska jag checka igenom fb,bloggar osv sen nana.
Så nattinatti :]

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nice;) händer på lovet ?:)

2010-04-02 @ 09:40:39
URL: http://nnattiiz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okej låter kul:) ha ni stuga i varberg elr hur va de?:) kompisar, shopping sen få jag se:))

2010-04-03 @ 16:03:58
URL: http://nnattiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback