~Ny vecka,nya löften~

Det är tänkt att jag inte ska äta någon skärpmat på hela veckan! Vi får se hur det går med det!
När jag vaknade idag vd tre tden så cyklade jag direkt till gymmet, så har tränat  ca 1,5 timme idag det är gött:]
Nu så ska jag äta lite,sen får jag se vad som händer ikväll...

Jag och ena brossan i en båt i Varberg;] haha.

Han ringde innan så här lät det:

Jaa,hallo?

Ahh,hej emma!

Ahh, hej

jag skulle bara kolla på min mobil funkade,

Jaha,okej nokian eller?

jaa.

Va var det för fel på den?

nää,ehh simkortet sattpå fel hål:$

HAHAHAHHAHAHHHAHA, klyfftigt;]

Ska du säga när du trodde din mp3 var sönder,så hade du tryckt på fel knapp;]

hahahah(a) jaja:D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback