Right here

Dagen började som om det var helt kaos, jag tar ungefär en timme på mig på morgonen, först ringde pappa och sa att jag var tvungen att gå ut med hunden så togs det bort 30 minuter där då var klockan 7:30, sen ringde han igen att någon av hans kunder skulle komma (han jobbar som revisor!), så togs det bort 10 minuter där. När jag öppnade dörren åt henne så stod jag där med fundation i halva fejan! Hon måste nog tänkt "ska du gå så där?!;s" hahahah!

I alla fall, så då ringde jag till Pappa så fick han ta och köra mig till skolan jag kom bara 20 minuer försent så det var bra gjort av mig endå:D hahah!

Vi hade tsp (teckenspråk) prov idag med det gick ganske bra faktiskt pluggade in allt på 10 minuter typ;p ,  sen fick vi fika av Bettan:D hahah, jag åt som ett jävla fetto xD hahah!

Efter skolan så gick jag och becca till Lindex jag spanade in en jeans jacka och några underkläder, så de kanske köps denna veckan eller nästa:]

Nu eller ahh om en halv timme så ska jag ut och köra med mammi:)



Kör på dagens outfit med:]



Det fick bli en mys outfit idag:)

Kofta-Tro det eller ej pappas gammla;]
Linne-JC
Leggings-Gina T



Jag har nästan samma färg på ögonen som på tröjan(h) ganska coolt(a)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback