Sjukling

Hallu, jag stannade hemma idag också jag har fortfarande ont i halsen och är förkyld men jag ska försöka gå till skolan imorgon för jag orkar verkligen inte vara hemma, det är så jälva tråkigt!

Jag vaknade typ vid 12 idag självmant;o jag är stolt över mig själv asså:]
Jag har inte gjort någonting idagxD bara varit kvar i sängen  och softat!


Fråga
kul att du älskar blondin skämt, när du själv är blond xD
Jag har bara en fråga vilken är din favorit låt just nu?:)

Svar: HAHAHAHA! Jadu jag tycker att blondin skämten är  bland de roligastexD
Det är
telephone med lady gaga & beyoncé :]



jag har funderat på en sak som jag inte fattar, varför är inte alla moln i afrika?

Då hade de inte haft det så jälva varmt, då kanske det hade regnat lite där.

Men nää, nu ligger alla jävla moln här i Sverige, vi som verkligen behöver solsken,









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback