SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Jag pallar inte mer så jag tar mig nu en återställare en öl alltså!Fifan vad det är gött:D

Den värsta bakfyllan jag har haft typ eller nää kankse inte men på länge iafXD



Våren kom till gislaved för en dag idag:) Då blev jag happy:'D


10 dåliga saker om mig!

1, Jag är inte så smart av mig
2, Jag är inte bra i skolan
3, Jag har en kort stupin
4, Jag blir irriterad om jag inte får just en sak som jag vill ha just då
5, Jag kan inte ta på mig en tröja om det inte matchar med mina skor,eller jacka osv
6, Jag har fått dålig kondis
7, Jag älskar att reta upp folk
8, Jag är osäker
9, Jag kan inte lita på killar lika mycket nu som jag gjorde innan
10, Jag kan inte hålla mitt rum städat, när jag väl har städat så ser det likadant ut före städningen tre dagar efter

10 bra saker om mig!

1, Jag är bästa humorn
2, Jag kan festa
3, Jag säger vad jag tycker!
4, Jag slår aldrig första slaget
5, Om jag säger att jag ska göra en sak så gör jag det
6, Jag är en bra lyssnare
7, Jag <3 träning
8, Jag är mästare att inte orka vakna (försova sig)
9, Varje gång jag får utväxt så får jag panik
10, Jag kör som en biltjuv:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback