Svaren!

vad har du gjort på ditt lov?:)
Svar: Jag gjorde faktiskt inte så mycket under mitt lov,jag låg mest och sov(a)

Detta kanske är en för personlig fråga men är det slut mellan dig och din kille? kramar
Svar: Det är lugnt:) Ahh, det är slut mellan oss;p

hej emma:) jag har några frågor:p haha,
1, ditt favorit accessoar?
2, favorit film?
3, vilken foundation använder du?
4, tror du på distansförhållande?
5, varför är du så söt?:)
6, favorit idrott?
7, favorit sång just nu? och varför är den din favorit sång?:)
8, vilka killar faller du för?
Massor med kramar sofie:))

Svar: 1, ojdå ehh,det är nog mina nitöronhängen(a)
2, har ingen:p
3, Maxfactor second skin
4, Jadå självklart att jag gör det, jag tror att det är bättre för då ser man itne varandra så mycket, då           längtar man till varandra:)
5, Haha, jadu:p
6, Innebandy!
7, Fight For This Love
- Cheryl Cole Därför jag tycker texten är så fin:)
8, De som kan få mig att skratta och är charmiga:)

Hej Emma jag följer din blogg dagligen och jag tycker den är jätte bra därför att du skriver om verkligen allt och det är inte så många som gör det.
Min fråga är tycker du mest om att vara singel eller vara tillsammans med någon?:) kram

Svar: Hehe, tack så mycket det är roligt att höra det:) Jag tycker mest om att vara tsm med någon för då vet man att man har alltid en person som gillar en för den man är och vill ens bästa.

Hej jag vill helst vara anonym hoppas du svarar i alla fall?
Frågor: 1, hur kan du både gilla hello kitty och nitar?
2, vilken mascara använder du?
3, har du någon gång fuskat på ett prov i två,an?
4, känns barn och fritids linjen rätt eller vill du byta?

Svar: 1, Jadu det är inte så svårt tycker jag, det är som om man säger varför gillar man klänningar och snö? det är jue inte så svårt?;)
2. Maxfactor flase lash effect
3, Ajjemen det har jag.
4, Det känns sådär

Hejsan jag undrar hur din drömkille är och hur ser dina planer ut efter gymnasiet?:)
Svar: Han ska vara omtänksam, snäll, romantisk. Mina planer är att jag ska flytta hem ifrån;p

Är jag det snyggaste du någonsin har skådat ?
Svar; Verkligen

Jag har några frågor,haha
gå och träna eller ligga i soffan?
festar eller mysig hemma kväll?
skype eller msn?
äldre kille(max tre år) eller mindre kille (max 3 år mindre)?
jobb eller skola?
vår eller sommar?
öl eller sprit?
klack skor eller textilskor?
rosa eller svart?
solarium eller riktig sol?
populära kompisar som är falska eller opopulära äkta kompisar?
kram:)

Svar: Gå och träna så klart!
Mysig hemma kväll
Skype
Spelar ingen roll!
Miljonär
SOMMAR
ÖL
Klackaskor
ROSA
Riktig sol
Opopulära kompisar som är äkta!

vad är dina största fobier?
Svar; KÖNSHÅR! & SPINDLAR!

vad är din största rädsla? alltså vad vill du att något verkligen inte ska hända med ditt liv?
Svar: Att bli uteliggare

Är du dig själv i bloggen?
Svar: Jaa, det är klart?

kan inte du göra videoinlägg?:)
Svar: Nää, det vill jag inte xD

Varför började du att gymma?
Svar: För att jag har slutat med allt jag höll på med, så jag vill hålla igång

Vad är din naturliga hårfärg?
Favorit snacks?
Har du några planer inför sommaren 2010?:)

Svar: Lite mörkare än vad jag har nu, Grillchips, ingen aning än:p

bli dumpad eller dumpas?
Macdonals eller Max?
Datorn eller TV,n?
Ringa eller smsa?
Dvd eller bio?
Bdb eller Fb?
Msn eller fb chatt?
Vår eller sommar?
Sitta i soffan eller träna?

Svar: Att bli dumpad tror jag,
DONKEN
TV
Ringa
Dvd
Fb
Msn
SOMMAR
TRÄNA

På vilken skala ligger ditt självförtroende på 1-10?
Bor du i samma hus nu som när du var liten?
Har du haft många förhållanden?
Btw, du är jätte jätte söt:)

Svar: 7
Ajjemen det gör jag;p
Nej
Hehe, tack så mycket:)

Jag har följt din blogg i några veckor nu och jag tycker den är hur skön som helst,därför att du är rolig,du skriver om vad som helst,din stil är soft, det känns som du är dig i själv i bloggen är du det? och är du den som måste stå i centrum? Kramar :)
Svar: hahaha, jaså;) Jaa, det är klart att jag är mig själv varför skulle jag inte vara det?:p Nejnej herregud jag är nog den som minst verkligen måste det, men okej alla behöver vara i centrum men inte hela tiden!

Vad för musik lyssnar du på?:)
Svar: Jag lyssnar på allt från Britney Spears till Tokio Hotel;p

Vilka bloggar följer du?
Svar: Dessies,Fokis,Kissies,Kenzas,Katrins,Falsksanning,Paow's, Josefinas,Rebeccas,Camillas Johannas (de fyra sista är mina kompisar:p)

Kan du inte lägga upp roliga historier?:) hade varit grymt kul för din humor verkar sjuk xD hahaha.
Vilken kamera använder du?:)

Svar: HAHA, märks det så väl?;) jodå det kan jag ordna:) Min kamera heter Kodak

har du bra betyg i skolan?
Svar: Tillräkligt bra;)

är du nära din familj? är ni syskon lika?:)
Svar: Jadå;p Alltså det märks inte att vi är syskon men lite syskondrag har vi väll;p

vad söt design du har, vem har gjort den?:)
vad är dricker du helst på fester?:)

Svar: Jag hittade den på någon sida:p
Vatten;) HAHHAHAHAHHA

Favorit artist och varför?:)
Svar: Ingen aning,men favorit gruppen är Simple Plan för de är så grymt bra,och älskar deras musik:)

Så det var alla frågor:) Tack för de och fortsätt läs min blogg:)♥







Kommentarer
Postat av: Jessica

haha neej de låter inte så kul direkt haha hatar sånt:)

2010-04-15 @ 20:11:49
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback