Valborg

Tja, händer gott folk? Är ni ute och festar eller är hemma som jag?;) haha!

Idag så va det i alla fall en soft dag i skolan, på idrotten så skulle jag och Marie gå runt en skog xD HAHA! men vi gick och shoppade istället(a).

Sen så drog man till sista lektionen, då vi hade våran kära lärare;] HAHA! Jag drack cola så sa hon emma du får inte dricka den,du får dricka den utanför isåfall. Jag ba men jag har problem med sockret så jag måste dricka cola. Hon ba aha, okej. HAHAHx'D

I alla fall efter skolan så drog jag och mamma till gnosjö till puss, för att jag skulle köpa mig en nya tungpiercing det blev det med, men mamma fick äran att köpa mig en navelpiercing också:) Sedan så körde jag hem,fifan vad kul det är när bilar försöker köra om mig, de lyckas aldrig, jag bara gasar ännu mer, sen får man höra på mammas skäll men det är värt det;] HAHA!

Tänkte visa bilder på shoppingen idag, utan piecingarna då,för de blir icke bra på bild:p






Lindex 249:-



Lindex 80:-?



Lindex 99:-


Ikväll så va jag medmin bästavän Josefina:] Vi var ute i regnet och töntade oss:)



ahahha, snygging där asså;]



Josefina den bilden är till dig;)♥
HON ÄLSKAR HELLO KITTY!







Kommentarer
Postat av: josefina

KATT JÄVEL

2010-04-30 @ 22:54:24
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback