~<|3?~

Så många gånger jag har legat ensam och tänkt på dig , så många gånger jag har gjort mina fel.
Har blivit sårad många gånger nu på sista tiden men jag har sårat folk med,men du var inte ett misstag jag har menat varje gott ord jag har sagt till dig,och när vi bråkar så kommer det bara ord från ingen stans, jag gillar dig och det vet du.
Hoppas du vill det jag vill,tårarna bara faller när jag tänker tillbaka på alla våra lyckliga stunder tillsammans,hur kunde en vind blåsa bort det?
Så många gånger jag har gjort mina fel, jag var osäker på det vi hade jag var rädd för kärleken,men nu vet jag jag är 110% säker på att jag vill ha dig som bara min. Men är det försent?

Kommentarer
Postat av: Becca

<3333333

2010-02-02 @ 21:40:33
URL: http://rebeccaaberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lilla emma <3 ingenting är försent så länge man inte tror det själv. lita på dig själv och våga:) <3

2010-02-03 @ 11:42:29
URL: http://purplesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback