~Alla ♥ dag~

Jag hann inte blogga igår men nu ska jag berätta vad som hände:)

Igår: Vi åkte först till Veddige för att kolla på hockey det var brossan som spelade de vann med 8-5, det var dåligt spelat faktiskt de log under med 0-2 först sen tog de igen. Men som sagt en dålig match.
Efter matchen så åkte jag,mamma,pappa och Andreas (brossan) och käkade pizza, sen drog jag och Andy och hyrde film det blev Land of the lost den var inte så bra men den var rolig i vissa scener xD hahah.
Efter filmen så kom John och Adde hit, snackade lite sen drog jag och John och hyrde en till film The ugly troth.
Sen hände inte så mycket denna lördag!

Idag: Jag vaknade vid 15:00 tiden och käkade lite frukost. Dagens planer är att kolla på bio med min andra brossa Daniel. Vi ska kolla på FARSAN:D den verkar jätte skoj:) Filmen börjar klockan 18:00 och vi måste hämta billjeterna 17:00 så jag måste gå och fixa mig nu snart;p hehe!

 

Ni måste bara kolla på detta klippet nedanför xD

 

 

Vi hörs när vi hörs:]

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback