~alla drömmer om lyckan , även du. även jag~

Jag blir arg på mig själv! Jag kan inte sova men jag är trött jag ska upp om 3 ½ timma;o åhhh;[

Så har jag inget att göra heller, så jag funderar starkt på om jag ska ta en cigg asså, sen försöka sova för fjärde gången...
Men det är inte det att jag inte är trött som sagt för det är jag det är bara att jag tänker så jävla mycket när jag ska sova. Jag tänker på mr,x & jag tänker på att jag snart ska bli moster:D haha! Men asså det hör igentligen inte dit när man ska sova!




Jag är inte söt, inte snygg,inte vacker,
inte heller killarnas första val.
Men jag är mig själv.
Och det är huvudsaken right?
take it or leave sweetie;*



Nää, nu ska jag ta en cigg sen sova god natt sötnosar lost of LVE from your one em;*













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback