~Fattar inget~

Ingeting är längre som det ska vara, jag vet inte vad jag vill längre med mitt så kallade liv,

men jag vet inte vad jag ska kalla det längre.

För jag vet inte vad jag vill med allt vekligen känns som jag är helt lost in my life!

Jag önskar jag bara kan åka tillbaka i tiden och fixa allting.

Det jag enda jag vill är att flytta från Gislaved och börja ett nytt liv, där det är nya människor nya

mål och nya relationer!

what about me?har du tänkt på det någon gång?

Jag tror inte det,känns som du bara tänker på dig själv hela tiden vad du vill ha!

 










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi känner ganska så lika du och jag..

sucks big time..

2010-02-21 @ 21:06:31
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback