~F*TT SNÖ~

Ååååååååååååh, fatta vi vill inte ha mera snö! Ge det till de i äckel OS nu ist;o

Asså Mikaela slutar om en timme typ då ska jag möta henne och sen ska jag möta Camilla som ska lämna mina leggings! Asså hur fan ska jag överleva att gå ut i denna äckel f*tt snön?!;s Jag kommer inte överleva;[

Kom igen ge oss sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmar nu snälla?(a)

Nu ska jag kolla runt lite på nättet om jag hittar några nya kläder som man kankse kan klicka hem idag?(a)






Detta är låten som Elin Lanto ställde upp med i Melodifestivalen i lördags,

men är det bara jag som tycker att det inte låter som henne? och när kom i när bild

på henne så var det som att hon mimade?

 

 

Melt the snow- Shayne Ward ♥

 

 

 

 

 

 

Vad kan jag säga jag verkligen älskar henne, och låten är så fin så det inte är sant ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback