~Har fortfarande inte somnat~





Asså man märker verkligen att man har missat något om man inte har varit inne på facebook på några timmar;o om man har det så vet man liksom vad som händer;)



Det är så bra nu när vinter har bestämt sig att jobba på över tid!



Jag har inte tränat på jätte länge nu pga att det är stängt;[ jag får ångest snart!





Min underbara vän Rebecca Åberg, vi har gått igenom tråkiga saker, jävligt roliga saker, galna saker jaa nästan allt tillsammans på bara 1 ½ om det. Vi håller ihop hela tiden, sen är vi så lika med det känns som vi känt varandra hela livet!
Och hon är den starkaste personen jag vet asså jag menar hon pallar så jävla mycket, hon har fått ta mycket skit men hon står lika stadigt på benen.
Och när man mår dåligt hon vet nästan vad som har hänt utan jag har sagt något,
Du är som en syster för mig becca,jag älskar dig♥








Bilden säger allt, asså denna vintern har fått mig att aldrig vilja ha mera snä
ever. Säger bara ge mig sommar nu!



Folk som inte vet vad
jag älskar dig betyder, använd det inte då! För det är tre ord som är väldigt starka ihop!


Snygga killar asså man eller jag drar mig till snygga killar och "bad boys" asså players, jag vet inte varför de bara använder deras charm och jag är svag för det. Så därför ska jag lära mig själv att falla för halv snygga killar för de är jue inte oftast players right?;) haha














Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; hihi emma :>:> jaa vi måste verkligen ses snart saknar allt för mycket <3

2010-02-24 @ 08:07:47
URL: http://purplesecret.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Håller med dig på varenda diss. ^^

2010-02-24 @ 16:13:43
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Becca

aw emma, dina ord värme! <3

håller med dig, känns som vi har kännt varandra hela livet verkligen, men det är nog för att vi är så lika! och du är en syster för mig med och kommer alltid vara, tänk allt roligt vi har gjort tillsammans och tänk allt roligt vi kommer att göra tsm. GALET! :) finns alltid här för dig, precis lika mycket som du finns här för mig. Älskar dig <33333

2010-02-24 @ 17:53:17
URL: http://rebeccaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback