~Hemma~

Nu så är jag hemma från Camilla:) Jag har som sagt sovit där i tre nätter i rad ;p haha! För er som kollade på meldofestivalen igår så säger jag bara vad fan tänker sverige med egnetligen? Är alla här i sverige dumma i huvudet inom ämnet MUSIK? Jag och camilla röstade skit mycket på Linda Pritchard hon var jue skit bra, och det var hon som skulle gått vidare till Globen för fan;o

Aja, efter vi hade dampat klart på alla omusikaliska svennar så bastade vi med glass ;p haha mycket gott!:D

Jag vaknade upp idag att Camilla spelade piano för mig och det var jue inte fint för hon spelade med fötterna,jag trodde jag skulle döda henne xD haha! Sen softade vi sen kom pappa och mamma å hämtade mig! Så nu sitter jag här hemma i mitt "fina städade rum" :Dhöhö! Nää men denna helgen har varit jätte rolig det var länge sedan jag och Camilla var med varandra så mycket också:)

 

Förfesten hemma hos felipe :)

 

och jag ska alltid göra kort roligare än vad de är :D

 

Vi är skit nyktra i bussen

Kricke

Jag,camilla och felipe på festen i ss

 

 

Alla bilder kommer ifrån Camillas kamera för tog icke med min!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback